Vegan ontbijt en lunch
arrow_drop_up arrow_drop_down

€17

Vegan ontbijt & lunch (ebook)

In het e-book Vegan Ontbijt en Lunch vind je meer dan 50 overheerlijke ontbijt- en lunchrecepten voor onder andere:

  • Smeuïge smeersels (als broodbeleg of groentendip) 
  • Smoothies en Oatmeals
  • Soepen
  • Burgers
  • Originele Salades en wraps

Alles vegan, lactosevrij. De meeste recepten zijn ook glutenvrij en sojavrij.

  • Leen

    “Ik heb de Mexicaanse wrap met guacomole gemaakt en die was gewoon top!"

    "Ook van de dressing van de caesarsalade en de spinazie-rucolasalade met tahindressing ben ik helemaal wild! Benieuwd naar de rest :-)”


    Over ons

    Wij zijn Elke Aerts en Stijn De Kock, auteurs van Vegan Ontbijt en Lunch en vele andere e-books. Samen runnen we de blog veganistischkoken.be. Ons doel is om mensen op een leuke en vooral smakelijke manier aan te sporen om (vaker) plantaardig te eten.

    Meer dan 50

    recepten

    100%

    plantaardig

    100%

    Lekker ;-)

    Geen idee wat je als vegan ’s ochtends en ’s middags moet eten?
    Is de kantine op je werk niet bepaald ‘vegan-proof’?
    Boterhammen met confituur of geprefabriceerde smeersels helemaal beu?


    Allemaal probleempjes die we de afgelopen jaren zo vaak in onze mailbox kregen dat er een belletje begon te rinkelen. Want; aan ontbijt- en lunchrecepten hebben wij helemaal geen gebrek!

    Het is zeker niet zo dat wij dagelijks een vorstelijk ontbijt of een drie sterrenlunch op tafel toveren. Het zou je echter wel verbazen hoe je met vaak eenvoudige ingrediënten en een tikje extra voorbereiding een 100% plantaardig ontbijt of lunchgerecht kan klaarmaken.

    Gerechten die je kan meenemen naar je werk/school/uitstap/…maar die je natuurlijk ook gewoon thuis kan nuttigen.

    Wij weten als geen ander dat er nauwelijks ontbijt- en lunchgelegenheden zijn die een 100% plantaardige optie aanbieden. Hetzelfde geldt voor bedrijfskantines- en restaurants.

    Er is bovendien niks zo saai als iedere dag dezelfde portie plantaardige yoghurt of de gebruikelijke boterhammen met choco. Bij gebrek aan beter …

    Nee, ontbijten en lunchen met louter groenten, noten, zaden, fruit en granen is een eindeloze ontdekkingstocht. Lekker, verrassend en eenvoudig.

    Helemaal als het je wordt voorgedaan in …

    Vegan Ontbijt en Lunch

    WAT VALT ER TE ONTDEKKEN?

    • Smeuïge smeersels (als broodbeleg of groentendip)
    • Smoothies en Oatmeals – snel, gezond en makkelijk om mee te nemen
    • Soepen – warm en koud – thermosflesje mee en huppa!
    • Burgers – zowel warm als koud lekker
    • Originele Salades en wraps

    Vegan Ontbijt en Lunch loodst je op een gezonde manier door de dag. Met dit e-book is het elke dag feest zodra je wakker wordt en/of je lunchbox opent.


    De meeste recepten zijn bovendien snel klaar en/of kan je makkelijk de avond ervoor klaarmaken. Het grootste deel van de gebruikte ingrediënten vind je bij de lokale supermarkt. Andere zeker en vast bij de betere natuurvoedingswinkel of in onze webshop.


    Een blik in je toekomstige lunchbox …

    Onmiddelijk toegang tot het e-book Vegan Ontbijt en Lunch?

    “Prachtige foto’s, lekkere en inspirerende recepten! Ik ben erg blij met de boeken en heb nu lekkere dingen om mee te nemen voor de lunch.”
    Marcel Berkien

    Nog niet overtuigd? 

    Heb je specifieke vragen? 

    Bekijk dan zeker even onze ‘veelgestelde vragen’ hier onderaan. 

    Veelgestelde vragen lunchboek

    Nee hoor, al kan dat natuurlijk wel gewoon. Het e-book wordt je in pdf-formaat toegestuurd dus elke computer kan de bestanden bekijken. De bestanden worden je meteen na aankoop via mail toegestuurd dus je kan direct beginnen met gezond en lekker lunchen en ontbijten :)

    Zeker wel! Sowieso zijn ze geschikt voor mensen die – vanwege allergie of voedselintolerantie – geen zuivel kunnen eten maar ook de gemiddelde omnivoor met een beetje avontuurlijke smaakpapillen zal ze lekker vinden.

    De meeste recepten in dit e-book vragen natuurlijk ietsje meer voorbereiding dan het smeren van een boterham met confituur. Toch hoef je niet bang te zijn voor al te veel tijdverlies. Denk niet in termen van uren, maar van (maximaal) 20-25 minuten. Vaak alleen maar tijd dat iets moet garen of bakken terwijl je ondertussen iets anders kan doen.

    Niet allemaal maar wel het grootste gedeelte. Sommige bevatten havermout wat moeilijk te vervangen is. Bloem (voor o.a. broodrecepten) kan je bijvoorbeeld wel gewoon vervangen door glutenvrije bloem. Recepten die gluten bevatten zijn met een icoontje aangegeven.

    Opnieuw; niet allemaal. Al blijft de hoeveelheid soja tot een minimum beperkt of is het eerder optioneel. Het zal je geen moeite kosten die paar recepten aan te passen tot 100% sojavrij. Recepten die soja bevatten zijn met een icoontje aangegeven.

    Jazeker, in het hele e-book zal je geen enkel dierlijk ingrediënt terugvinden, dus ook geen lactose.


    Kom je er niet uit?

    Stuur ons dan een mailtje op info@veganistischkoken.be

    “Hallo,ik heb al heel wat recepten gemaakt uit jullie boek en het was heerlijk.”
    Sarine

    Overtuigd?

    Lust jij graag cookies?